Week 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nando Vries - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Nando Vries - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Nando Vries

Blijf op de hoogte en volg Nando

12 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Week 4 was weer een leuke week. Ik heb weer veel meegemaakt en beleefd op het eiland.
Ik ging zaterdag 2 mei, vroeg uit bed, want ik moest naar mijn scooterverhuur bedrijf, om mijn maadelijkse huur te betalen. Voordat ik wegging, ging ik eerst even wat eten en snel nog even skypen met mijn oom, tante, neefje en nichje. Daarna ging ik dan op pad, om mijn maandelijke huur te betalen, maar tegen het einde van de (lange) rit ging mijn pand lek. Ik balen als een gek, maar ik moest en zou er komen en ik heb het gehaald. Er werd een nieuwe band onder de scooter gezet en de scooter kreeg nog een '' servicebeurtje''.
Daarna ging ik weer naar huis rijden en ik heb een heerlijke filmavond ervan gemaakt.
Ik ging door de week ook nog eten halen bij de winkel, want we gingen met alle huisgenoten lekker gezellig eten. Er was de dag ervoor ook een nieuw huisgenootje, bij ons in huis gekomen, dus toen konden we mooi op deze manier, al wat meer kennis met het nieuwe huisgenootje maken.
De volgende dag gingen we weer naar de winkel, want we vonden het gister zo gezellig met elkaar, dus we dachten... laten we gaan bbq'en.
Ik ben het weekend nog even naar het strand geweest, met 2 andere huisgenoten bij mambobeach. De dag erop weer naar het strand (met 3 huisgenoten) bij '' Carcasbaai''. Dat is een strandje wat nog ''puur natuur'' is en niet een soort namaak strand. Ik lag nog maar net op het strandbedje en iemand roept keihard: '' een rog in het water'', dus ik ging kijken en inderdaad, een rog met een spanwijdte van wel 1,5 meter. Bijzonder om te zien! Daarnaast ging ik lekker luieren op het strand. Doordeweeks heb ik stage gelopen en ben ik nog even naar café de tijd geweest om daar nog een drankje te doen, met 2 anderen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nando

Actief sinds 12 April 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 3092

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 31 Augustus 2015

stage periode in Curaçao

Landen bezocht: